Thursday, July 23, 2009

~Air ohh air~

assalamualaikum..

salam ceria utk sume.. wah lamenye aku dh x tulis kt blog ni kn? xsilap da 3 bln sejak blik cuti sem aritu.. adussss... xde idea nk tulis coz byk benda yg berlaku kt skeliling aku skang nih!! pOniNg den..argggghhh!!

apsal lak la aku lpas tensen kt cni erk..

nk d jadikkn cite aku skrg teramat2 penat n tensen!tensen!tensen! mane tak nye, blik2 kampus 3 mggu lalu xder air sampaila skrg nih.. tp jgn risau aku da mandi yer mase tulis blog nih..ngeh3...

tu la blik ct 2 bln aritu aku sronok sgt dok umah,hepy je memanjang.. upe2nye lek cni aku kene bersedih selama 3 bulan..waaaaaaaaaaaaaaa..... nk jerit kuat2! arghhhhh...

dgn serta mertanya aku mereport problem ni kt parent aku..cian diorg.. actly diorg blum smpai uma mase hantr aku g airport..almaklumlah aku smpai dlu dr diorg.. heheh..
x semena2 nye aku menangis ala2 mcm adik aku=((

cedih woo air x de slame 3 bln!!! pe sbb aku x tau. tp yg aku tau empangan kering n air yg ktorg dpt ni pon dr beaufort! yeke? ntahla.. naik patah pinggang aku hari2 agkt air.. kalo sekali dua xpe.. ni pg ptg siang mlm...uwaaa... nk bgtau kt PM lah.. lg pulak skrg kt cni x ujan sgt.. tekak pon kering je..

nk pnjgkn cite lg, dah la air xde, dlm kelas pon x de aircond.. bygknlah dlm kelas aku yg sramai 109 org+xde aircond+bising+panas+berpeluh2+bau2 bdn org lg.. fOnin!! erk.... x suke3...!

nape la sem ni byk sgt dugaan yek, nk ckp x bayor yuran tiap2 sem dh tolak siap kt ptptn.. pastu pgangkutn g bndar pon dh xde. tp slamatla ums sdiakan bas.tp kene bayor gak dlm yuran.. adusssssssssssssss!! nk cite satu2 mkin sakit hati. ape2 ajelah ums ni..lantak diorg lah. aku dh penat nk tggu lame kt cni.. x sabo nk grade n x sabor nk mandi air kt umah aku.. marah btol aku nih.. nk sabo pon rase da ckup sabo dh,kalo ckp lbh2 kene band lak aku nt.. nk x nk tuhan saje yg maha mengetahui..=((

No comments:

Post a Comment