Saturday, August 01, 2009

~SELAMAT HARI LAHIR~





Bismillahirrahmanirrahim...

arini genap sudah umur aku 22 tahun.. byk sungguh dugaan & halangan spanjg aku hidup d bumi Allah nie.. tp seharusnya aku berbangga krn aku dpt buktikn pd kedua ibu bapa aku bhwa slame ni ank beliau blh berjaya.. insyAllah..


wah... bermadah helah lak kn..hehe..

sebenanyer byk benda yg terjadi slame ni.. erm aku cite lah eh,sekadar nk share ngn kengkawan kt luar sane je.. smlm aku rase x larat sgt coz dah 2 hari aku demam.. pastu nk djadikkn cite kt kampus aku kecoh bdk2 kene kuarantin
H1N1..
waaaaa... tatotnyer aku.. dan2 time ni aku ngah demam lak.. lg bertmbh2 takut.. tghari tu aku g klas pon x ramai org yg dtg.. sah sume bdk2 ni demam.. ketakutan smkin menyelubungi diriku.. pe lagi.. aku kene gagahkn jgk.. tp skuat mane la kudrat aku kn ble tgok kwn2 bek sndri sumenye ngah sakit.. sorang2 lak tu.. mule2
mira, mira dh ok wani lak, pstu feera lak..aduss siannyer diorg.. tup2 2 hari lpas aku ngn fariza
ni dh x leh jdk mlm td gak kitorg beramai2 g spital besar labuanpunyela ramai org n mcm kura2 nk tggu turn.. bayangkan dr kol 10 smpi kul 12 baru aku berjaya di check oleh seorg doktor yg x bape nk doktorhahahahhaa... yela mane x nye.. cek nk xnk je.. skali tgok kat kad yg tergmtung tu tulis pembantu perubatan je.. cehh.. hampeh... bzy die mgalahkn doktor.. tp xpe, slmt la 2 org mamat tu blh tahn gak..hahaha sori hubby, jgn mara tau..gurau2 je ni..
tp kannnnnnnnn!!!! yg penting sbnanye mlm td adalah
argggghhhhhh...aku rase nk menjerit2 je kt situ!nk ckp mlm tu ari jadik aku.. tulun bg laluan kt aku dulu... huh!! hampeh
slamatla aku ni baik hati n maintain cute kan? kalo x da lame aku nanges...
xpenah dlm dlm hidup aku smbut besday kt spital.. nk2 tambah sakit lagi.. btul2 dugaan.. tp x pe, aku percaye stiap ape yg berlaku tu pasti ade hikmahnye kn..maka dgn itu, kt spital la jgk my hubby call wish my besday & sing a song like this
"hepy besday 2 u..hepy besday 2 u.. hepy besday to sayang.. hepy besday 2 u... SLMT HARI LAHIR YG KE 22 SYG.."HEHEHE.. thanx u so much.. x semena2 aku rase dh sehat.. hehe.. thanx gak kt dila,mira,wani,fariza n feera coz ingt besday aku.. hope korang sume cpt2 sembuh ye.. daaaaaa...

No comments:

Post a Comment