Thursday, September 03, 2009

~RAMADHAN~

me & dla

mengumpat d bln ramadhan.. kakaka:)
adoiii..


Assalamualaikum.. w.b.t

salam ramadhan wat sume umat islam yg menjalani ibadah puasa..

x sangke kejap je mase berlalu.. msuk arini dh 14hari aku berpuasa..

alhamdulillah.. rase tenang jee hati ni.. kalo perasan kn rase perbezaan ketara bln ni ngn bln2 yg lain..

rase bersyukur sgt d pertemukan lg d bln ramadhan ni..

mudah2an stiap ape yg aku lakukan d berkati olehNya.. n yg pnting moga2 bertambah stiap amalan d bln ni.. ameen..

arini pas sahur x tau nk wat pe.. nk tido blik alang2 ade kelas lak jap lg..

memandangkan da lame x mnulis, teringin nk kogsi sst ngn sume..

ermm.. camane nk ckp ye? aku rase la kn byk dugaan aku kene tempuh pd ramadhan kali ni..

kbtulan bln ramadahan camni byk keje aku nk wat, assignment smkin ari smkin bertambah..

kelas plak x penah cancel..hehe(m'harapkan kelas x de je..) apela...

kalo ari2 biase aku rase ade je kelas yg cancel la, lecturer meeting la, outstation la.. hmm..

tp xpe, mayb ade hikmah kn.. mencari ilmu d bln mulia..cewahh..

alhmdulillah.. mggu rase free ckit coz xde kelas ganti berbnding mggu2 sblm ni..

rasenye mggu lpas je kelas aku smpai mlm.. adela smiggu tu 3x g kelas gnti..

pastu ari mggu lak g bengkel SPSS utk subjk marketing research.. 1 hari dok dlm dewan yg cejuk tu...

uuwwwwaaa.. bayangkan time tu perut lapar+sejuk+mengantuk=???

tahan kan je coz yg pnting ptg tu dpt makanan free.. heheh.. 2 yg dtunggu2..

tgok je la pic2 aku ni k.. daaaaa.. nk siap2 g kelas..

coursemate aku (international marketing)

prof dr. norazah mohd suki

MR members(menaka, logesh,thila,aku,abdillah,abg amen)






alamak..ade lg ni tp cam x sempat lak nk upload.. jap g lek kelas lah k.. byee..:)




No comments:

Post a Comment