Friday, April 10, 2009

~ENJOY2 MKN SATAY~

ASSALAMUALAIKUM..W.B.T

Hai sume..salam ceria2 selalu.. sebenanye aku bru je blik kampus nie... nk tau x aku g mane? hehehe.. cube tgok gmba ni..


makan2..nyam2..hehe


arini sebenanye aku boring sgt x tau nk wtpe.. pastu aku g la pnjat menara jap tgok blik2 lecturer mane tau ade ape2 notis kn.. skali btul la, mr stephen ltak list utk group presentation mggu depan.. adoiyaiii.. upenye group aku pling lmbt ltak name.. hehe.. slamat aku sempt daftar..huhu..erm... ape yg aku membebel nie??...

ok la, berbalik semule kpd gmba td.. sebenanye camni, adela sorang membeku yg merangkap roomate aku gak. name die wani..(glamor gitu) hehe..dr mggu lepas die teringin sgt2 nk mkn satay.. maka dgn itu.. hari2 die mengigau mkn satay(ops..saje je gurau2..hehe)..




ha... ni lah die orgnye.. chumel x? die ni org johor gak se daerah ngn aku.. cume kt labuan ni je baru knal n jumpe.. kesian die mengidam satay!hehe..

hehe.. kami 1 umah pun simpati la, so apelagi.. tnpa diduga & dirancang, kami pun menyewa kereta jam 830-1030pm.. huhu..apelagi.. enjoy!!!

nie la pic2 kami mase makan2 kt medan selera.. saksiknlah ye gelagat kami nie..


hrm.. ni la hosemate aku.. cun2 kn? yg sebelah kanan tu feera, wani, n miera..






kalo nk tau ape yg aku order arini selain dr satay, cam besa nasi goreng kg..




sebenanye xde la nk mkn nasi sgt..saje2 je order.. lgpun aku ni obses makanan pedas2..huhu.. usya muke la.. merah!! kih3..

last2 x abes nasi ni.. sian die kn..huhu.. mgkin sbb aku melantak satay byk sgt kot td..huhu..


erm.. tau x ape ni?? ni la die "sayap ayam" kat labuan ni diorg panggil sayap..mule2 sampai sini dulu aku konpius jgk la.. lame2 baru aku biase.. yela kalo kt johor atau kt semenanjung la, kami pggil kepak ayam kn?hehe.. ape2 ajelah..jnji leh mkn, ye x?



haa.. yg ni plak aku tgh melantak..hehe..

ade la cite ni, mase sblum mkn tu dgn sopannye aju tye kt waiter tu.. "kak..nk basuh tgn kt ne ek?" hahaha.. nk tau x ape die jawab? "tu kt depan ade kole tmpt basuh tgn'..astgfirullah.. upe2nye die ade sdiakan tmpt basuh tgn.. depan mate lg..
hahaha.. punyela aku x perasan.. x cited sgt kot tgok tv kt depan tu..hahaha.. apelagi kene makan gelak abis2an ngn dak2 umah aku ni..hampeh tOl!kih3..








satay kajang!!
(mane ade satay kajang da kt labuan nie)







erm.. yg ni la menu special kami mlm ni..nyam2..
walaupun harge die mahal kami sggup order..nk mkn nye pasal kn..hik3..

ok la.. mlm ni rase mcm nk study la plak.. almaklumlah tgh menghitung hari nk final nie..
adoiiyaiiii... doa2kn lh aku berjaya k.. insyaAllah..
bye....


Friendster Comment Graphics






No comments:

Post a Comment