Thursday, April 09, 2009

~TERINGAT AKAN SESEORANG~



assalamualaikum..


erm.. mlm ni rase boring la plak.. nape tah.. ni aku baru wat air milo panas..kaw2 punye.huhu. mate x mengantuk lg, so aku rase cam nk mencoretkn sst mlm ni..

td ade la perkara yg wt hati aku sedey ckit.. camane tah arini leh terasa lak dgn sikap dia.. mule2 sedey gak la.. ingat die dh xnk pjuk lg.. tp jangkaanku meleset(cewah!) hehe..


tetibe nset anku bebunyi.. dpt mesej yg berbunyi "


terdengar bisikan mesra, kalimah keramat bermentera, bermulanya siang berakhir malamku,
tak akan ku jemu menyebut namamu.. tiada batasan waktu, tiada tempatmu tertentu, di gunung di lembah didarat di air, siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan kasih, merubah takdir.. bila ku sedari diri disayangi, langkah kaki ini semakin berani, bila terkeliru ku ucap namamu,terasa diriku kembali di pandu.. kau yg pertama tiada akhirnya, aku dlm kegelapan engkaulah cahaya, izinknlah aku menumpang disini, dibawah naungan, kasih dan sayangmu ku berserah diri.. (Ukays-bila dri disayangi)

~abg sayangkan syg~



hrm.. byk jgk la msej masuk sampai 8 page! huhu.. ni gara2 lirik lagu ni lah.. hehe.. ble bace btul2 kn, rase best jgk la coz cr die memujuk aku ni berhasil..hehe.. aku pon layan gak lagu2 camni.. huhu.. tetibe lembut je hati ni.. apelagi aku pun balas gak..
"syg pun sayangkan abg jgk"...

so,kitorang pun dh berbaik smule.. actly aku ni agk keras kpla jgk la..slamat la die ni air, ble dh jumpe ngnapi,scra automatik api akn terpadam..hehe.. dr dlu aku perasan die ni cool je orgnye, jarang tgok die marah..hehe.. baik hati plak tu..untung kn aku?hehe.. aku lak jnis x penyabar orgnye.. so kire serasi la kami ni coz salinh melengkapi..hehe.. dulu susah gk nk trime die,lame2 terbuka jgk pintu hati ni.. yela, sape x suke ble dri d beri perhatian n sggup berkorban..huhu..


erm.. kalo nk tau, inilah die orgnye yg tlh berjaya menambat hatiku..hik3..

my hubby..

rase2 nk cite lbh lanjut x ttg si dia ni? hehe..

ok la, name die Mohd Hidayat Bin Ishak.. kami dh lame kenal sjak form 2 lg.. hehe..lame kn.. lastly x sangke plak tersangkut ngn die, huhu... orgnye ok la, nice sgt.. caring, n yg pnting die ikhlas dlm perhubungan ni..(cewah,jiwang lak) huk3..

sebenanye terseksa gak la jiwa aku ni coz kami berjauhan, die kt selatan, aku lak kt sabah.. adoiyaiii... terpisah oleh laut china selatan..he2..jarang kitorang berjumpe, kalo aku lek cuti je kitorg bru dpt pluang.. mule2 cedey gak la, bile aku dpt tawaran smbung blaja ni die x bg aku g sbb jauh.. tp aku berdegil nk g jgk, nilah je lah pluang yg aku ade.. at last,kami bincg bk2.. parent kami pun stuju..pastu bermulalah episod baru aku kt negeri org..huk2..gile punye rindu kt family.. home sick lg at 1st week.. tp nk wt camane kami kene berkorban demi mase depan kitorang gak nt.. doa2kan la spy kitorg kekal hgga ke syurga k..hehe..

kt bwh ni aku selitkn kenangn aku bersame si dia..

love him damn much!!


~abg..tgok tu??~

~bamn!! kene tembak..haha~

~kenangn kami di melaka~

~mamam McD kt kluang..~









No comments:

Post a Comment